Organisering av undervisning frem til jul

Torsdag 16.12. innføres det rødt nivå på alle videregående skoler, og morgendagen benyttes av lærerne til å forberede dette. Elevene har organisert studiearbeid hjemme, og kontaktlærer skal tilstrebe å ha kontakt med hver enkelt elev i løpet av dagen.

På It's learning finner elevene informasjon om hvordan undervisningen organiseres frem til juleferien. Avdelingslederne vil i løpet av formiddagen i morgen gi mer detaljert informasjon om dette.  Det vil bli flere endringer i tildelte undervisningsrom, og undervisningsgruppene må derfor sjekkes i VIS.

Når det gjelder tirsdag 21.12 (siste skoledag før jul) vil vi gi nærmere informasjon på et senere tidspunkt.

Planen for organisering av undervisningen på rødt nivå i januar ferdigstilles i løpet av romjulen.