Informasjon om oppstart for voksenopplæring og lærlingklassen

Her finner du nyttig informasjon i forbindelse med skolestart for voksenopplæringen samt oppstart for lærlingklassen høsten 2024:

Lærlingklassen

Lærlingsklassen har oppstart fredag 20. september. Skoleåret 2024/2025 gis det opplæring i norsk og samfunnskunnskap. Frist for påmelding er 1.august. Elevene får tilsendt informasjon om timeplan og praktisk informasjon ved skoleårets start.

Voksenopplæringen

Voksenopplæringen ved Arendal videregående skole har oppstart 15.august. Det er pliktig oppmøte på voksenopplæringen i henhold til ny opplæringslov. Det er obligatorisk informasjonsmøte for tidligere og nye deltakere torsdag 15. august på avdeling Barbu. Det vil der bli gitt informasjon om timeplan, skoleregler, kontaktlærer, fravær mm.

For kandidater som skal gå dagtid: klokken 13.00 i AV-rommet Barbu

For kandidater som skal gå kveld: klokken 16:30 i AV-rommet på Barbu