Velkommen til Arendal vgs

Du er velkommen til å søke Arendal videregående skole - skolen midt i sentrum av byen. Her finner du nærmest et lite samfunn i miniatyr med om lag 900 elever og 130 ansatte - og med mange ulike aktiviteter.

Vi tilbyr et bredt spekter av fag som vil gi deg et godt tilbud om du ønsker å studere videre på høyskole eller universitet - eller vil satse på en fremtidig karriere innen servicenæringen.

Skolen legger vekt på at undervisningen skal være av høy faglig kvalitet i et trygt og inspirerende skolemiljø. Vårt mål er at hver enkelt elev skal oppnå best mulig resultater ut fra evner og forutsetninger.

Ta kontakt med skolens rådgivere og karriere-veiledere om du har spørsmål om skolens studietilbud.

Du kan også henvende deg til skolen om du vil ha vår skolebrosjyre. Her på hjemmesiden kan du dessuten lese mer om det vi kan tilby deg av utdanningsprogram og ulike fag:

Vi ønsker deg velkommen som søker!

Husk at søknadsfristen er 1.mars.