FORTSATT RØDT NIVÅ - VIDEREFØRES I UKE 16

Kommuneoverlegene i Arendal og Froland har besluttet at de videregående skolene ( Sam Eyde vgs. og Arendal vgs. ) fortsatt skal være på rødt nivå. Det betyr at det blir vekselvis fysisk og digital undervisning hele uke 16. Undervisningsplan for mandag - fredag er lagt ut på læringsplattformen It's Learning.

Vi har forståelse for at det er krevende for dem som fortsatt er i isolasjon eller karantene, og håper denne situasjonen snart er over.

Vi ønsker elever, foresatte og skolens medarbeidere en god og forhåpentligvis smittefri helg!